مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی خواندنی با دنیلو

مصاحبه ی خواندنی با دنیلو

دنیلو بازیکن برزیلی تیم یوونتوس که هم اکنون به یکی از ستون های اصلی تیم تورینی تبدیل شده، در مصاحبه ای شرکت کرد و در مورد آخرین وضعیت تیم یوونتوس ایتالیا صحبت کرد.

 

الگوی شما در زندگی؟

 

آنها پدر و مادر من هستند، دیده ام که کارهای زیادی انجام می دهند تا از ما آدم های خوبی بسازند.

 

مسابقه اینتر؟

 

در آخرین بازی مقابل آنها در لیگ، آنها موفق به گلزنی شدند و ما گلزنی نکردیم. برد در آن مسابقه برای ما بسیار مهم بود، بعد از باخت اعتماد به نفس خود را از دست دادیم، اما فکر می کنم امسال همه چیز می تواند متفاوت پیش برود.ما 10 امتیاز از رتبه اول فاصله داریم.  یوونتوس همیشه باید برنده شود، نمی توانم بگویم که در لحظه خوبی هستیم، اما می دانم که ما توانایی نگاه کردن فراتر از آن، تلاش برای بالای جدول را داریم، زیرا این هدفی است که می توان با موقعیتی که ما داریم به دست آورد.

 

پوگبا؟

 

نداشتن او در دوره گذشته برای ما ناراحت کننده بود، اما من او را به صورت هفتگی می بینم و واقعاً احساس می کنم که او می خواهد برگردد و کمکش کند، همیشه علاقه و تمایل او به بودن را می بینیم. او بخشی از خانواده یوونتوس است.

 

میرتی و فاجولی؟

 

در حال حاضر به شدت به کمک آنها نیاز داریم، آنها از کودکی در یوونتوس بوده اند، برای ماندن در اینجا نه تنها باید فوتبال بازی کردن را بلد باشید، بلکه باید مهارت های ذهنی مناسبی برای حضور در بازی های حیاتی و سخت را هم داشته باشید.

 

بازیکنان جوان؟

 

اینجا در یوونتوس ما بازیکنان خوبی مانند مرتی و فاجولی داریم که در چشمانشان این تمایل را دارند که یاد بگیرند و با بهترین ها بازی کنند. من اغلب سعی می کنم با آنها صحبت کنم تا به آنها توصیه هایی بدهم.

 

قوی ترین حریف؟

 

نیمار.

 

بازی برای فراموش کردن؟

 

فینال کوپا آمریکا 2019.

 

بدترین گوش دادن به موسیقی؟

 

مویس کین حتما.

 

بدترین لباس پوشیدن؟

 

وستون مک کنی.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: